5 жовтня виповнюється рівно рік з дня смерті Стіва Джобса. Але міф навколо його дітища - американського концерну Apple - продовжує існувати і після відходу Джобса з життя, пише газета Frankfurter Allgemeine Zeitung. Apple все ще чарує людство. Мільйони людей жадають роздобути кожен новий продукт, що випускається концерном.
Найостаннішу новинку на ринку засобів мобільного та електронного
зв'язку - iPhone 5 - протягом доби після того, як її вперше
продемонстрували, захотіли придбати 2 мільйони чоловік. У п'ятницю, 21 вересня, iPhone 5 надійде в продаж. Але шанувальники Apple вже зараз займають чергу біля магазинів, де можна буде купити новий смартфон.
Очікується, що після надходження його в продаж тільки за перші два дні - суботу і неділю - буде розпродано 6000000 iPhone. Тільки лише тому, що компанія не встигне випустити їх в більшій кількості, ця цифра не збільшиться до 8 мільйонів. Стів Джобс помер, але справа його живе! Свідчення тому - стрімко зростаючий курс акцій концерну, що подолав у США відмітку в 700 доларів. Цінні папери найдорожчою компанії в світі ще ніколи не коштували так дорого.
Після смерті Стіва Джобса багато людей намагаються знайти відповідь на питання, в чому ж секрет успіху Apple.
Правда полягає в тому, що товари цієї марки дають можливість самим
звичайним людям створити навколо себе творчу атмосферу, відчути себе
індивідуалістом, який може дозволити собі купити один з найдорожчих і
конкурентоспроможних продуктів на ринку.
Хоча в це й важко повірити, але, незважаючи на успіх Apple, у багатьох людей все ще немає iPhone.
З іншого боку, багато клієнтів щороку охоче купують нову модель iPhone
або iPad тільки для того, щоб стати володарем самої останньої новинки. В швидкоплинному світі електроніки Apple дає своїм клієнтам відчуття безпеки, і вони цим задоволені. А значить, ласкаво просимо, наступний iPhone.