Американська
компанія Apple 21 серпня запатентувала пристрій, який дозволяє
користувачам уникати перегляду або прослуховування реклами. Повідомлення про це з'явилося на сайті патентного відомства США. Суть
ідеї Apple в тому, щоб під час рекламних пауз користувач міг слухати чи
дивитися файли, записані у нього на носії. Прилад повинен сам визначати
«небажані» для перегляду (прослуховування) відрізки передач і потім
самостійно перемикатися назад на телеканал або радіо, коли реклама
підійде до кінця. Крім того, система, розроблена Apple, зможе
запам'ятовувати переваги користувача за допомогою функції, аналогічної
тій, що є в інтернет-радіо Pandora: там можна «лайкати» вподобані пісні і
ставити відповідну піктограму, якщо пісня користувачеві не подобається.
Пристрій запам'ятовуватиме «лайки» і вибиратиме файли для відтворення,
виходячи з переваг користувача, наголошує портал Ubergizmo. Поки що в
Apple не повідомляли, чи планують вони використовувати патент в
розроблюваних компанією пристроях і якщо так, то в яких саме. Раніше
ринком почали поширюватись чутки про те, що Apple має намір випустити
свій телевізор.